مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز :

ساختمان در حد و شأن جهاد کشاورزی شهرستان شیراز نیست

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ذبیح اله سیروسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیرازدر نشستی با حضور صادقی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت :

مشکلات فیزیکی و فرسودگی ساختمان و تجهیزات، کمبود امکانات، نبود منابع مالی جهت تامین نیازها و هزینه های جاری اداری، وضعیت استخدامی گروهی از پرسنل مشکلاتی است که این مدیریت با آن روبروست.

 

وی همچنین افزود : همکاران ما با روحیه جهادی و ایثار خود پای انجام وظایفشان ایستاده اند و امور محوله را به بهترین شکل ممکن و با حداقل امکانات مدیریت می کنند.

صادقی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی در این نشست گفت :رویکرد مدیریت ما در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی در سازمان مبتنی بر مدیریت مشارکتی می باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد : منتظر ارائه پیشنهاد و همفکری همراه با راهکار از تمامی پرسنل خانواده بزرگ جهاد کشاورزی می باشد.

این مقام مسئول اظهار کرد :

متعالی شدن سازمان ابزار می‌خواهد، کارکنان برای اینکه بتوانند با فراغ خاطر وظیفه خود را انجام دهند نیاز به تامین امکانات از سوی مسؤل مافوق خود را دارند.

لازم به ذکر است که این نشست که در ادامه بازدید سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی فارس از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز انجام گرفت با حضور مدیر معاونین و گروهی از مسؤلین واحدها در دفتر مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز انجام شد و پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده در نشست مذکور کتبا به سمع و نظر سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی فارس رسید