مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز :

اجرای احکام  قطعی در منطقه ارژن (ملک اباد و قرقچین)، باغشهری کوهپایه و دریمه، باغشهری پردیس، منطقه خطیری، سه تلان و داریون و باغشهری فارس مبین سیاخ دارنگون انجام شد. 

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ذبیح اله سیروسی گفت:

با همکاری دستگاه قضا و در راستای تنش زدایی در زمان اجرا، صرفه جویی در منابع دولت و بیت المال و همچنین ترویج در راستای خود تخریبی بوسیله متخلفین  احکام قطعی اجرا گردید. 

وی افزود :اجرای این احکام قطعی در سطح شهرستان که مربوط به سنوات گذشته ( حدود 5 و 6 سال قبل) می باشد باعث مشکلات عدیده ای شده بود که با همکاری دستگاه قضا و با توقیف حساب بانکی و منع خدمات اجتماعی بصورت خود تخریبی اجرا شد. 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد :البته اجرای اینگونه احکام به دلیل تبعیت ادوات قلع و قمع از صاحبان مستحدثات مشکلات و سختی های خاص خود دارد و با تدبیر و مدیریت منحصر به فردی اجرا می گردد که می بایست به همین دلیل از همکاران واحد حقوقی تقدیر و تشکر ویژه بعمل آورد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز اظهار کرد :

با احتساب این احکام که اغلب مربوط به سنوات گذشته است 

با پیشنهاد این مدیریت و همکاری دستگاه قضا با صرفه جویی در منابع دولتی و بصورت خود اجرایی و بدون تنش و معضلات اجتماعی جهاد کشاورزی توانسته است در دو سه ماه اخیر بیش از یک هشتم از احکام قطعی قلع و قمع خود را اجرا نماید و این در حالی است که اجرای این احکام هیچگونه برداشت هزینه ای از بیت المال نداشته است. 

سیروسی همچنین گفت :

امید است در تداوم همکاری بین دستگاه قضا و جهاد کشاورزی بتوان احکام بیشتری که مربوط به سنوات گذشته است را اجرا نمائیم.