مسؤل نمایندگی دفتر ولی فقیه جهادکشاورزی شهرستان شیراز خبر داد:

برگزاری مراسم نمادین جشن تکلیف فرزندان همکاران

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز محمد هادی فیروزجنگ تصریح کرد :

در این مراسم که با حضور قاسمی مسئول عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و در سالن اجتماعات شهید سلیمانی انجام شد، با هماهنگی مدیر جهاد کشاورزی برای 5 نفر از فرزندان پرسنل مراسم جشن تکلیف به صورت نمادین برگزار و با تقدیم هدایایی این روز را گرامی داشتیم.

وی افزود :

در ادامه این مراسم از آقایان رضوانی مسؤل امور اراضی ، لطافت مسول حراست و اسماعیلی کارپرداز مدیریت به پاس عمل کردن به سیره علوی با اهدای کتاب فرمان نامه حضرت علی علیه السلام به مالک اشتر و لوح تقدیر به عمل آمد.

شیعه حضرت علی علیه السلام بودن مسؤلیت ما را سنگین تر کرده است

مسؤل عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان این مطلب گفت :

در هفته ای که گذشت ولادت حضرت علی علیه السلام را داشتیم، مردی که شعار لافتی الا علی لاسیف الا ذوالفقار را خداوند تبارک و تعالی به نوعی برای آن بزرگوار بیان کرده است و این خیلی مهم است که چه کسی از چه چیزی تعریف کند. 

قاسمی همچنین تصریح کرد :

آن حضرت جوانمردی است که در تمام امور زندگی خود توجه به تمامی جزئیات را داشته است و ما به عنوان شیعه آن امام در عرصه های مختلف باید دنباله رو ایشان باشیم. 

مسؤل عقیدتی سازمان افزود:

با توجه به شعار بزرگ جهاد کشاورزی با عنوان همه با هم که در لوگوی این سازمان نیز هست همه همکاران ما تلاش می‌کنند تا با همکاری هم خدماتی با کیفیت را ارائه دهند، به خصوص در دستیابی به هدف تأمین امنیت غذایی جامعه که امروزه با دسیسه دشمنان مسولیت ما در این زمینه بیشتر و سنگین تر شده است و این مسولیت نباید به هیچ عنوان فراموش شود. 

وی در پایان با بیان اینکه جشن نمادین امروز برای فرزندانمان آغاز تکلیفشان است اظهار کرد :

امروز یک میثاق دوباره است برای ما تا بازبینی کنیم که برای تامین آینده فرزندانمان مسؤلیتهایمان را با دقت و وسواس بیشتری به انجام رسانیم.