مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مهم‌ترین رسالت و وظایف حراست، رصد و ورود به موقع به مشکلات سازمانی برای صیانت از کارکنان که ارزشمندترین دارایی هر سازمان هستند، است.


 

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز، محمدجعفر ملک زاده در جمع پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز بیان کرد: برای صیانت از کارکنان باید اطلاعات و اشراف کافی در حوزه‌های تخصصی را داشته باشیم، حراست با به کارگیری کارشناسان خبره در هر حوزه توانسته رصد و پایش به موقع انجام دهد.

 

به گفته وی، آگاه کردن مدیران و کارشناسان بعد از رصد و ورود به موقع حراست به مشکلاتی که به‌صورت خودآگاه یا ناخودآگاه انجام شده از دیگر اولویت‌های حراست است.

 

این مقام مسئول با تشریح جایگاه ویژه حراست جهاد کشاورزی فارس به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین مدیریت‌ها در وزارتخانه افزود: اطلاعات و پایش‌های اشتباهی که از طرف کارشناسان به‌صورت آمار به وزراتخانه فرستاده می‌شود منجر به تصمیم‌گیری‌های اشتباه در سطح کلان می‌شود.

ملک زاده خاطرنشان کرد: کارکنان اگر دیدگاه کارشناسانه‌ای دارند که می‌تواند به پیش‌بینی‌هایی در حوزه‌های تخصصی چه در سطح استان و چه در سطح کشور کمک کند، این مدیریت حراست پذیرای آنان خواهد بود.